söndag 18 mars 2012

st patricks day va ju igår men i london kan man fira de på en söndag om man har tillgång till Trafalgar Square

Nu sitter jag och kurerar mig efter dagens strapatser i stora staden. Halsen trasslar och en enstaka hosta slinker förbi då och då. Kan nog ha något med att jag spenderat mestadels av dagen utomhus och på cykel på gatorna i London med svenska Jesper och därefter franska Louise. Otroligt vad internationell man kan bli. Vänta. Det kommer mera! Vi var också en stund på Trafalgar Square och kollade in St. Patricks Day firandet, det som är så typiskt för allt Irländskt. Vi du veta mera om varför folk klär sig i grönt och dricker Guiness tryck här>

Så här såg det ut på torget




Imorn blir de lite mer häng i London med Jesper och så kommer ja också träffa gamla goa Frida och Gika som kommer till London i natt. Vilken fin vecka jag har framför mig, om jag inte blir sjukt sjuk förståss.

Ta hand om er därhemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar