onsdag 27 juni 2012

fotboll

Sitter och tittar på fotboll.

Jag som inte ens vanligtvis brukar tycka det är kul och titta på andra lag än Sverige har funnit ett vis att genomgå en match mellan Portugal och Spanien. Veckan innan jag åkte tillbaka till gamla goa Svea, satt  jag på en pub med mina vänner och min pojk och tittade på matcherna mellan diverse lag. Min teori är att jag nu finner det roligare än förr, eftersom det påminner mig om dessa stunder av gemenskap. Har alltid skrattat åt grabbarna i gymnasiet när de var som mest fotbolls fanatiker, men nu börjar jag se att de i genom fotboll kunde bygga upp en gemenskap grabbar emellan.

Haha... kan inte förstå att jag skriver mitt inlägg om fotboll!

Kanske håller jag på och blir mer och mer engelsk trots allt...


det återstår och se......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar